Irib Radio Goftego (رادیو گفت و گو)

[

Listen Live

]

شبکه رادیویی گفت ‎وگو در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ با شعار «رادیو اندیشه‌ها» در سپهر رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران متولد شد. رسانه‌ای که متولی چندصدایی در رسانه ملی و در پی سپردن تریبون به نخبگان و همه سلایق سیاسی خانواده انقلاب بوده و هست. این رسانه تلاش می کند تا با بهره‌گیری از نظام کارشناسی و فرهیختگانی کشور، بستر مناسبی از تضارب آرا را در عرصه مستحدثات اجتماعی تا پرداختن به مفاهیم بنیادین در عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع ایرانی فراهم نماید. رادیو گفت‌وگو همچنین خود را رسانه‌ای گفتمان ساز می‌داند تا به جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین گفتمان‌های ... See more

Tehran FM|103.5
last update
[2023-10-06 03:55:16]
شبکه رادیویی گفت ‎وگو در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ با شعار «رادیو اندیشه‌ها» در سپهر رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران متولد شد. رسانه‌ای که متولی چندصدایی در رسانه ملی و در پی سپردن تریبون به نخبگان و همه سلایق سیاسی خانواده انقلاب بوده و هست. این رسانه تلاش می کند تا با بهره‌گیری از نظام کارشناسی و فرهیختگانی کشور، بستر مناسبی از تضارب آرا را در عرصه مستحدثات اجتماعی تا پرداختن به مفاهیم بنیادین در عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع ایرانی فراهم نماید.

رادیو گفت‌وگو همچنین خود را رسانه‌ای گفتمان ساز می‌داند تا به جریان‌سازی رسانه‌ای و تبیین گفتمان‌های انقلاب اسلامی همچون عدالت‌گستری، تحول‌خواهی، استکبارستیزی، استقلال‌طلبی، اتحاد ملی، دشمن‌شناسی و انقلابی‌گری بپردازد. ضمن آنکه این رسانه در عرصه اجتماعی و سیاسی کشور از تبیین نوسانات اقتصاد تا مقابله با جنگ نرم دشمن، تمرکز بر جهاد تبیین، ترویج مدیریت جهادی، بصیرت‌افزایی ملی و تقلیل امواج تفتین و تحریف نیز اهتمام می‌ورزد.

پایش ۱۶ سال گذشته از عملکرد این رادیو و سند تحول شبکه موید این مطلب است که رادیو گفت‌وگو رسانه‌ای نخبگانی است که هم در پیوند مداوم با نخبگان جامعه ایرانی برای تبیین امور کشور و نقد وضعیت‌هاست و هم اینکه نقطه‌ای مرجع در عرصه فرهیختگانی حوزه‌های متعدد اجتماعی در رسانه ملی است.

- برنامه‌های این شبکه در ساختارها و قالب های متنوع برنامه سازی رادیویی از جمله میزگرد، مجله ترکیبی، ساختارهای نوین (PSA، فیچر، مینی فیچر، پرومو، جینگل)، آنونس، آرم استیشن و پادکست و در فرم های«مناظره»، «گفتگو» و... می‌باشد که بصورت زنده و تولیدی ارائه می شود.

- مهمترین دستاورد این شبکه قرارگرفتن در کانون توجه نخبگان سیاسی، مسئولین و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف می‌باشد.
© LogFM.com, 2009-2024 (2024-04-05,07:00:45)