Radio Kol Hay

[

Listen Live

]

רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה עשר שנים ברציפות. רדיו קול חי משדר 24 שעות ביממה (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה. רדיו קול חי אמין, יצירתי, מתחדש, משפיע, מחובר לקהילה ומ... See more

Jerusalem FM|93.0
רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה עשר שנים ברציפות. רדיו קול חי משדר 24 שעות ביממה (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.

רדיו קול חי אמין, יצירתי, מתחדש, משפיע, מחובר לקהילה ומהווה את כלי התקשורת האלקטרוני היחיד המייצג את כלל האינטרסים של הציבור החרדי והדתי. בהתאם לעקרונותיו אלה ולדרכי פעולתו רכש רדיו קול חי את אמון הציבור ומשמש כיום ככלי הפרסום המוביל והגדול מכל כלי התקשורת האחרים המשרתים את הציבור החרדי והדתי.

"הטלוויזיה של המגזר החרדי" - את רדיו קול חי המהווה בעצם את "הטלוויזיה של המגזר החרדי", קולטים במרכז הארץ בתדר 93FM, באזור ירושלים בתדר 92.8FM ובשאר האזורים בישראל באמצעות שידור ישיר באתר האינטרנט בכתובת www.93FM.co.il. מתגובות מאזינים ברור שלשידורי התחנה יש מאזינים נאמנים גם בצפון אמריקה, באירופה ובמזרח הרחוק.

מובילות מגזרית - על פי סקרי TGI מוביל רדיו קול חי בסקרי האזנה בקהל החרדי, הדתי והמסורתי עם עליה שנתית מתמדת ורצופה בהאזנה ברוב אזורי הארץ.

ברדיו קול חי עובדים כ 80 שדרנים, שדרניות וכתבים וכ 40 טכנאים, תחקירנים ואנשי מנהלה. מחלקת התוכניות מציעה למאזינים לוח התוכניות מגוון ועשיר במיוחד.

אולפנים בבני ברק ובירושלים – לרדיו מרכז שידור גדול בבני ברק הכולל 4 אולפני שידור ופיקוח טכני, תקליטיה, מרכז מידע ממוחשב, משרדים, מחלקת שיווק וארכיון. אולפן שידור שני פועל בירושלים וגם הוא מצויד בציוד חדיש ומשוכלל ומסוגל לפעול עצמאית בעת הצורך.

חטיבת החדשות והאקטואליה - מפיקה ומשדרת מדי שנה כ 6,000 מהדורות חדשות המשודרות מידי שעה וכ-600 יומני חדשות בפריסה יומית. יומן חדשות צהרים סוקר במשך שעה ובאמצעות כתבות ומרואיינים, את חדשות הלילה הקודם והבוקר ועוסק בחדשות פוליטיות, חדשות כלכלה וחדשות חוץ וביטחון. בין השעות 7 ו-9 בערב משודרת מהדורת החדשות מרכזית לסיכום היום. המהדורה המרכזית הנמשכת שעתיים זוכה להאזנת שיא וכוללת מרואיינים, חדשות כלליות וכלכליות, חדשות

מגזריות ומופיעים בה בנוסף לכתבים ודווחי שטח, גם מומחים, פרשנים, פוליטיקאים וקובעי מדיניות.

מחלקת המוסיקה - מתעדכנת תדיר וכוללת את האוסף הגדול מסוגו בעולם של שירים ומנגינות, להיטים מהמוסיקה הדתית והחסידית, להיטי זמרים ולהקות של מוסיקה חסידית ומוסיקה יהודית מישראל ומהתפוצות. התחנה משדרת מידי שבוע את מצעד הפזמונים החסידי השבועי.

מחלקת שיווק ושיתופי הפעולה - כשכבש רדיו קול חי את ההובלה במדיה הדתית "הכשרה" לציבור החרדי והדתי, גדלה גם מערכת שיתופי הפעולה של הרדיו ושידורים של מבצעי פרסום ומבצעים לקידום מכירות עם חברות כלכליות, בנקים, חברות שיווק ומסחר. בעקבות כך משולבים כיום בלוח המשדרים בצד פרסומות וג'ינגלים גם תוכניות מקור חדשות ומיוחדות בחסות גופים מסחריים מהמובילים בכלכלת ישראל. תוכניות מקור המופקות ברדיו קול חי על ידי מחלקת התוכניות בשיתוף עם מחלקת השיווק, עוסקות בנושאי "ריאליטי רדיו", תוכניות הדרכה למבוגרים ולילדים בנושאי בריאות, רווחה, ניהול כלכלת בית, תעסוקה וחינוך וכמובן פרסומות רבות.

מחלקת הפרומו – יוזמת, כותבת, מקליטה, מפיקה ומייצרת עשרות אלפי ג'ינגלים ותשדירים עבור חברות מסחריות, עבור תוכנית ועבור מפרסמים ופרסומאים.

אתר האינטרנט - החדש של רדיו קול מאפשר האזנה ישירה לכל התוכניות, צפייה במערכת מבזקי חדשות עדכני, מידע שוטף על אירועים רדיופוניים, מידע על שדרנים ותוכניות עתידיות וגם ספריה ממנה ניתן לרכוש תוכניות ומשדרים מארכיון התחנה. האתר כולל מדור מיוחד המיועד למפרסמים ופרסומאים ובו ניתן ללמוד על קמפיינים ומערכות קד"מ שביצעה התחנה עבור מפרסמים בשנים האחרונות.

רדיו קול חי משדרים באמונה בע"מ מקבוצת קרדן ישראל בע"מ
© LogFM.com, 2009-2024 (2024-03-26,06:34:29)